Brez avta sem kot kura brez glave

Kdaj sem nazadnje ob petih zjutri vstal, šel pod tuš, se zrihtal in šel na pol urni sprehod? Ne spomnim se. Mogoče zato, ker nisem še nikol tega naredu. Dans je blo prvič. Pa niti se nisem tako čudno počutu. Sm se očitno v teh parih dneh že navadu hodit peš.

V sredo sm se pa čist zgubljenga počutu. Moja xsarca je mela neke težave z ročno in ni tehničnega opravla, zato je mogla it k mehaniku. Js sm pa brez nje mogu it v LJ. In zdj hodm vsak dan peš na šiht. Pol ure osvežujočega gibanja. Sej sam sprehod me tok ne moti. Dolgočasno je. Zdj sm si vsaj shuffla nabavu in mi krajša mrzle minute do šihta. Btw, moram pohvalit ta mali plejerček! Baterija mi zdrži zdle že 15. uro brez polnjenja. Me zanima kok časa bo še, preden ga spet priklopim. No z njim se počutim vsaj malce bolje. Bolj varno, ker drugega ne slišim, kot glasne muske. V avtu se počutim vsaj malo varneje, v svojem mehurčku, zaščiten pred ostalimi. Peš pa se mi zdi tako … na odprtem. Hvala bogu je konec tega. Danes grem še zadnjič peš domov. Potem pa po xsaro, ki je zdj že registrirana. Woohoo.

Spomnu sm se še ene slabosti. Zdj moram spet hodit peš čez železniško progo. Khm. Ob pol šestih zjutri, čist zaspan.

Avto je zakon!

V sredo smo bli v cezarju. Ugotovu sem, da nisem več navajen pit. Po petih,šestih pirih sem bil že kar precej luštn. Okrog pol dveh smo se odpravljali proti domu in sem seveda mogu it še na WC prej. In ravno, ko sem stopal po stopnicah, se ozrem gor in vidim Fetalija, ki sedi pri mizi nad stopniščem, bere časopis in pije pivo. Ob pol treh zjutri. Kaj nej rečem - Fetalij :)

Uf, shuffle je nehal delat. Očitno zdrži okol 15 ur. Ga morm dat hitr polnit, da ne bom na poti domov brez.

Mam pa še eno freak težavo z volanom (tistim za PC). Pedal za bremzo mi enkrat dela, enkrat ne. Se pa zahvaljujem podjetju VideoTop, ki so mi tako hitro odgovorili na mai, v katerem sem jih prosil za pomoč, saj so uradni serviserji za moj volan. NOT. Nobenga odgovora. Poslal sem isti mail še na Eventus pa so mi takoj sporočil naj se na VideoTop obrnem. Ti kekci pa še odgovorit nič ne morejo, kaj da bi mi šele kej pomagal.

Zakaj majo sploh mail kontakte, če nihče ne odgovarja?